Nele Pieters

Afgestudeerd als handelsingenieur ging Nele Pieters aan de slag als sales en marketing manager bij Procter & Gamble en evolueerde ze tot business consultant die corporate bedrijven adviseerde op gebied van customer experience. Doorheen haar ervaringen realiseerde ze zich dat bedrijven zich steeds vaker laten leiden door technologische innovaties en hippe nieuwe marketingtactieken, in plaats van te vertrekken vanuit een overkoepelende strategie. 

Samen met Stephanie Duval coacht ze dagelijks ondernemers en bedrijven bij het scherpstellen van hun strategie, aan de hand van hun community brand methodologie. Wie in de huidige jungle van tactics en innovatie het bos door de bomen niet meer ziet, helpen ze onderscheiden wat relevant is voor hun merk, en wat niet. Ze leggen daarbij een aantal denkfouten in de wereld van marketing en business-strategie bloot, die een heldere en nuchtere kijk op de zaken in de weg kunnen staan.

  • Volg Nele:

Alle artikels van Nele Pieters

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.664 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief