A Dynamic Team revolutionising BI and Data Analytics in the hotel industry The three founders launched OTA Insight in 2012 with a mission to help the hospitality industry visualise and leverage its data. From one trip to the Olympics among friends, the idea and insight have grown to become a global business. Today, our entrepreneurial, innovative team process billions of data points a day for our stable of 40,000 top-tier hospitality clients, which include Accor, Best Western and Wyndham across over 130 countries.
Hoe deze Gentse scale-up razendsnel internationale furore maakt: “Een goede bedrijfscultuur is meer dan gewoon een hip kantoor met een pingpongtafel”
Hoe deze Gentse scale-up razendsnel internationale furore maakt: “Een goede bedrijfscultuur is meer dan gewoon een hip kantoor met een pingpongtafel”

De Gentse scale-up OTA Insight, in 2013 opgericht door Matthias Geeroms, Adriaan Coppens en Gino Engels, heeft de wind in de zeilen. In amper zes jaar tijd groeide het businessidee van het drietal uit tot een gevestigde waarde in de hotelsector. “We zijn een bedrijf dat wil bewijzen dat niet alleen technologie en innovatie, maar het menselijke aspect en de teamgeest voor snelle groei zorgen”, klinkt het bij Mathias Verhoeven (Director Of Engineering) en Peter De Moor (Director People & Talent). Dat vraagt om een gesprek!

Who's Hiring
  • 11 apr '19
  • 60
  • 4213
Connecteer met 81.746 abonnees