PwC provides industry-focused audit, tax and consulting services to build public trust and enhance value for our clients and their stakeholders. More than 180,000 people in 158 countries across our network share their thinking, experience and solutions to develop fresh perspectives and practical advice. To help our clients get the value they want we can never stand still. We need to be constantly challenging ourselves, constantly learning. At PwC we’ll give you the training, support and access to local and global experts. You’ll be tackling some of the world’s toughest issues with great clients – so you’re always moving forward. We work with clients to measure, protect and enhance what matters most to them. What we need are smart, ambitious people able to build strong relationships. That is the only way we can help our clients move forward. And you too.
Hoe dit grote consultancybureau zichzelf heruitvindt met een experience center:
Hoe dit grote consultancybureau zichzelf heruitvindt met een experience center:

Zowat elke grote speler weet dat je een toekomstbestendig bedrijf niet langer kunt runnen volgens de methodieken en processen van gisteren. PwC België, één van de grootste audit-, tax- en advieskantoren van het land, mocht dat aan den lijve ondervinden. De onderneming vond zichzelf twee jaar geleden opnieuw uit met een eigen experience center. Wat dat nu precies inhoudt en waarom de Belgische poot van PwC nu ongezien inzet op user experience? Bloovi vroeg het aan Jens Devloo en Floris Ampe, respectievelijk Tech Lead bij PwC Experience Centre Europe en partner Digital & Innovation.

Who's Hiring
  • 7 feb '19
  • 114
  • 4429
Connecteer met 81.904 abonnees