Usabilla helps brands like HP, Philips, Booking.com, Lufthansa, KLM, Transavia and The Economist to improve the performance of their websites, apps and emails with live user feedback. Our clients utilize our software to stop guessing what users want, and start listening to what they need.

Headquartered in Amsterdam, Usabilla was founded with the belief that continuous user feedback is the key to any successful website, product or service. Over 20,000 clients worldwide use our Voice of Customer solutions to improve user experience, increase conversions and boost customer satisfaction.

E-book: hoe customer centric is jouw marketingstrategie écht?
E-book: hoe customer centric is jouw marketingstrategie écht?

'Je moet een customer centric aanpak hebben, of je kan het vergeten.' Grote kans dat je als online retailer dat ooit al ergens gelezen of gehoord hebt. We worden om de oren geslagen met de marketingterm. Maar wat houdt het nu eigenlijk in? En in hoeverre zijn jouw inspanningen al customer centric te noemen? Kortom, hoe bouw je je marketingstrategie rond die customer centricity?

Marketing
  • 22 feb '18
  • 55
  • 3426
Connecteer met 81.748 abonnees