Ex-DigitasLBi CEO investeert in webbureau Invisible Puppy

Ex-DigitasLBi CEO investeert in webbureau Invisible Puppy

Invisible Puppy krijgt de belangrijkste motie van vertrouwen sinds zijn oprichting in 2012 met de komst van Antony Slabinck. Hij ondersteunt Invisible Puppy niet alleen als investeerder maar ook in de rol van “Senior Digitaal Strateeg”. Dhr. Slabinck neemt deze carrièrewending na 20 jaar activiteit binnen de Web Agency wereld, waar hij doorgroeide tot CEO DigitasLBi Belgium, ’s werelds belangrijkste web agency in digitale marketing en technologie.

Antony Slabinck

Invisible Puppy vond een gat in de markt bij bedrijven die assistentie & expertise zoeken bij de uitbouw van hun digitale strategie. “We zijn zeer trots dat we Antony Slabinck konden aantrekken om ons in de verdere uitbouw te ondersteunen”, zegt Stichtend Partner Fanuel Dewever. Invisible Puppy specialiseert zich in de ontwikkeling van digitale roadmaps voor zijn klanten.

“Antony Slabinck voegt heel wat ervaring, kennis en een uitgebreid netwerk toe die enkel een senior expert kan bieden.  Hij versterkt daarmee ook automatisch onze capaciteit om onze belofte aan klanten te realiseren: ‘Small enough to care, experienced enough to deliver!’”.

Waardevol klankbord

Met klanten zoals Belgacom, bpost of Sotheby’s streeft Invisible Puppy de hoogst mogelijke kwaliteitsstandaarden na , terwijl ze toch een zeer pragmatische aanpak aanhoudt. “Antony is een zeer waardevol klankbord voor ons”, verduidelijkt Managing Partner Mathieu Lanssens. “Hij voegt zowel management kennis als “hands-on” ervaring in domeinen zoals klanten service, marketing en  conversatie management toe”.

De stichtende partners Fanuel Dewever en Mathieu Lanssens zijn zeer opgetogen over het feit dat Antony Slabinck hun visie onvoorwaardelijk onderstreept. Vandaag kampen heel wat bedrijven met extreem grote uitdagingen, vooral ook in het domein van “Online Marketing”: naast de explosie van nieuwe communicatie kanalen moeten bedrijven opnieuw leren luisteren naar en in dialoog treden met hun klanten, op zoek naar meer engagement vanwege die klanten en met als einddoel te evolueren naar een organisatie waar de klant terug écht centraal staat.

Invisible Puppy werkt als strategisch partner met zijn klanten op C- niveau. Deze CEO’s, CIO’s en/of CMO’s werken niet alleen met ons samen voor de kennis en diensten maar vooral ook voor onze “digitale strijdlust”. Antony Slabinck onderstreept dit volmondig: “Ik wil mijn ervaring, expertise en netwerk inzetten om de digitale strategie van onze klanten optimaal te realiseren. Ik kijk echt uit naar deze uitdaging!”

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 91.069 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief