The Reference lanceert vandaag opnieuw haar jaarlijkse digital marketing studie. Het Gentse webbureau zal tijdens Trendsnight, op 4 februari 2014, de resultaten van het onderzoek bekend maken. Deelnemers van de enquête krijgen de resultaten ook in hun mailbox. Bovendien maken de deelnemers ook kans maken op enkele mooie prijzen. 

Digital Marketing Studie

"In de enquête wordt gepeild naar de digitale marketing trends bij Belgische digitale marketing bedrijven. Hoe verschuiven de budgetten, welke technieken worden toegepast ...," zegt Vicky Van Daele, Marketing & Communicatie manager bij The Reference. 

Prijzen 

The Reference geeft aan de deelnemers van de enquête de volgende prijzen weg:

  • een ticket voor de Trends Night ter waarde van €149,
  • een luxe ticket voor de Phare Conference (Diner met de sprekers + ticket voor de Conference ter waarde van €299)
  • een duoticket voor de Mobile Inspiration Day (twv €198)
  • en 3 te gekke Party Boxen (met Cava en fingerfood voor 6!)
  • 1 FitBit
  • Ook loopschema's van Start To Run behoren tot de prijzenpot!
  • 3 bonnen van 50 euro voor www.Makroshop.be

Hier kan je de enquête vinden. Veel geluk!