The Reference is een full service digitaal agentschap dat opereert op het kruispunt van technologie en marketing. Een multidisciplinair team van ruim 140 experten brengen het credo “it’s more than digital, it’s your business” elke dag opnieuw in de praktijk. Dit doen ze door de verschillende digitale kanalen zoals web, social, mobile, search en e-mail op een geïntegreerde manier in te zetten in functie van de verschillende customer touchpoints met maar één doel voor ogen: meerwaarde creëren voor hun klanten.
Hoe AI, machine learning, mobile payment en andere technologieën de doorbraak van m-commerce versnellen
Hoe AI, machine learning, mobile payment en andere technologieën de doorbraak van m-commerce versnellen

M-commerce is de toekomst. Zo zullen er vermoedelijk in 2020 meer online aankopen gebeuren via mobiele toestellen dan op de traditionele desktop. Hoe passen ‘nieuwe’ technologieën als AI, machine learning en mobile payment in het plaatje van mobiel shoppen? Over deze en andere vragen buigen zich Thomas De Vos, Innovation and Mobile Manager bij full service digital agency The Reference, en zijn collega Geert Michiels, die er Mobile Operations Manager is.

Marketing
  • 25 feb '19
  • 24
  • 2473
Connecteer met 81.905 abonnees