Voor Ijsboerke stond de tijd niet stil. Het Belgisch roomijsmerk nam in februari 2013 een nieuwe start onder de vleugels van Glacio. Beiden zijn reeds decenia specialist in het maken van overheerlijk puur Belgisch roomijs. Een nieuwe start betekent vooruitgaan. Ijsboerke vond daarvoor een geschikte partner in Think Tomorrow, die zich specialiseert in online marketing.

 

Facebook

Er werd nieuw leven geblazen in de Facebook pagina van Ijsboerke, waar tientallen consumenten met heel wat vragen zaten te wachten. Via de activatie en Facebook advertising zorgde Think Tomorrow dat de pagina exponentieel groeide.

Online Campagne

Momenteel wordt een eerste online campagne gelanceerd. Via een Facebook applicatie kunnen deelnemers in totaal 120 liter ijs winnen. Fans dienen met hun hoorntje zoveel mogelijk ijsbollen op te vangen. De winnaars worden bekend gemaakt op 14 juni.

Tot die dag kan iedereen meedingen naar een ijspakket op via deze link.

Persoonlijk contact met de klant

Met deze campagne is Think Tomorrow niet aan zijn proefstuk toe. Zo vonden bedrijven zoals Neuhaus, Game Mania, Duvel, C&A en DCM… reeds hun weg naar het bedrijf. Afgelopen maand werd er ook een 5de medewerker aangenomen, waardoor Think Tomorrow op een half jaar tijd een groei kent van 150%.

"Het persoonlijk contact met de klant is erg belangrijk. Je vertegenwoordigt hun merk en bedrijf online, wat een grote verantwoordelijkheid is. Het is belangrijk dat we de klant en het merk door en door kennen, en dat mag natuurlijk in 2 richtingen gaan. Het zou dan ook niet de eerste keer zijn dat we eens met een klant een pint gaan drinken na de uren, lacht Emma Liekens, mede-zaakvoerder van Think Tomorrow."