Niemand twijfelt nog aan de kracht van internetmarketing. Maar online toepassingen en technologieën evolueren razendsnel. Dit heeft de Unified Marketing Group (UMG) ertoe aangezet om hun bestaande expertise te blijven uitbreiden en te investeren in strategische overnames. Met de overname van Instruxion uit Brussel voegt UMG nu ook gespecialiseerde animated video content (animaties, video, gamification) toe aan hun activiteiten. Hiermee versterken ze niet alleen hun positie in Brussel, maar vervolledigen ze ook hun aanbod voor Belgische bedrijven.

Instruxion heeft de afgelopen 12 jaar een interessant portfolio opgebouwd met 2.500 gerealiseerde projecten voor klanten zoals bpost, Belfius, Belgacom, Electrabel, KBC en Janssen Pharmaceutica. Twee jaar geleden werd ook het Explania-platform gelanceerd, dat bedrijven toelaat om animatiefilmpjes makkelijk te verspreiden. 

Een zorgvuldige differentiatie laat UMG toe om professionele ‘full service marketing’ toegankelijk te maken voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen via onder meer the AIM (online marketing), Drupangels (software), Like a Virgin (marketing en communicatie) en nu dus ook Instruxion.