Bert Marievoet, Account Director Twitter België, spreekt voor het eerst in België over de
“Shop now” button die Twitter aan het testen is en binnenkort uitrolt. Het belang van Twitter voor uw Mobiele communicatiestrategie valt niet te miskennen. Ontdek ook de vele advertentiemogelijkheden die Twitter biedt.

Bert startte begin 2014 bij Twitter, waar hij grote merken helpt om Twitter in te zetten als strategisch onderdeel van hun communicatieplan. Op Mobile Day wou hij dan ook niet ontbreken om hét Mobile First medium Twitter met al zijn mogelijkheden te duiden.

75% van de Twitter users gebruikt Twitter op hun Smartphone. Dit is een niet te negeren grote groep. Dat Twitter Mobile First denkt is dan ook geen verrassing. Voor uw bedrijf heeft dit ook een impact op uw Mobiele communicatiestrategie. Tijdens de speech van Bert, #ownthemoment, kom je meer te weten over hoe je Twitter Advertising optimaal gebruikt en wat de toekomst biedt met de Twitter "Buy Now" knop.

Twitter experimenteert met aankopen in de Twitter App

Voor het eerst in België worden de "Buy Now" knop en de bijhorende opportuniteiten voor merken & retailers uitgelegd. Bert zal dit uitgebreid bespreken in zijn speech.

Mobile Day Praktisch