Aan de slag met Buyer Personas. Deze whitepaper toont je de weg:

Aan de slag met Buyer Personas. Deze whitepaper toont je de weg:

foto: shutterstock.com

Vandaag hebben klanten meer manieren dan ooit om met bedrijven te communiceren. Vaak zorgt dit voor een gefragmenteerde klantenervaring. Ontdek hoe je een online marketing strategie kan ontwikkelen die gebaseerd is op een strategie met oog voor customer journey maps en duidelijk omlijnde buyer personas. Benieuwd? Deze gratis whitepaper zet je op weg. 

Het belang van buyer personas

Amper 37% van de bedrijven zegt de tools in huis te hebben om een buitengewone klantenervaring te kunnen bieden. Door een wir-war aan verkoopskanalen en de toenemende platformen waarop klanten actief zijn wordt het er niet makkelijker op. 

Een goed uitgedachte buyer persona marketing strategie kan ervoor zorgen dat deze problemen voorgoed van de baan zijn. Daarom is het bepalen van goed afgebakende buyer personas cruciaal.

De ideale buyer personas maak je zo:

Onderstaande whitepaper helpt je op weg om je buyer personas te bepalen en je eerste stappen te zetten naar een goed onderbouwde multichannel marketing aanpak. In deze whitepaper leer je:

  • Hoe je een customer journey kan uittekenen van koopintentie tot dienst na-verkoop.
  • Hoe je buyer personas kan creëren waardoor je jouw klanten beter zal begrijpen.
  • Hoe je multichannels interacties in jouw strategie en planning kan stoppen.
  • Hoe je veel voorkomende fouten kan vermijden en je kan zorgen voor een klantgerichte aanpak. 

Download whitepaper

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.604 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief