Silverpop, an IBM Company, is a cloud-based digital marketing provider that offers email marketing and lead management solutions. Silverpop Engage uses customer data and individual behaviors, collected from a variety of sources, to inform and drive personalized interactions in real time. By providing deep, behavior-based customer insights and an intuitive engagement engine, Silverpop reduces the complexity of omnichannel marketing and enables exceptional experiences for customers across the entire buyer journey. As part of IBM’s ExperienceOne integrated portfolio, Silverpop will help convert prospects into loyal customers through more relevant one-to-one interactions. Silverpop is trusted by more than 5,000 brands around the globe. For more information visit silverpop.com.

Silverpop, an IBM Company
Strategieën, tools en tactieken om je Mobiele Strategie een flinke boost te geven:
Strategieën, tools en tactieken om je Mobiele Strategie een flinke boost te geven:

Tegen 2020 zullen er meer dan 6,1 miljard smartphone gebruikers zijn. Bovendien zou het aantal connected devices tegen dan schommelen rond de  28 miljard. Het mag duidelijk zijn: tegen 2020 is mobile commerce een feit geworden. Maar ben jij er eigenlijk al klaar voor? Deze whitepaper van IBM geeft je enkele handige strategieën, tactieken en tools om je mobiele strategie een boost te geven.

Marketing
  • 12 apr '16
  • 15
  • 958
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.793 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief