Eventkantoor Goosebumps, strategisch consultant WePeople en grafisch bureau Colorclub werken voortaan samen onder de nieuwe vlag van colorclub. Vooral de coronacrisis bracht een en ander in een stroomversnelling. Zo organiseerde Goosebumps onder meer de Arena Zomerconcerten in de Ghelamco Arena en de Serre-pop-up, en gaf WePeople tal van organisaties bij met strategisch advies. Voor de uitwerking van grafische concepten klopten beide bedrijven aan bij Colorclub.

“De pandemie versterkte het belang van sociaal contact, authentieke interactie en sterke relaties. Dat sluit naadloos aan bij onze moment marketing-filosofie”, aldus manager Michiel Vanderheyden. “Dat model is de toekomst van communicatie.”

We worden nu een club van 20 experts die kleur geven aan de identiteit, boodschappen en events van onze klanten. Elk vanuit onze specifieke expertise, maar altijd vanuit de overtuiging dat unieke momenten de krachtigste vorm van communicatie zijn. Zeker wanneer ze worden georganiseerd in een geïntegreerd communicatietraject.”