Op het podium van Conversion Day 2017 staan dit jaar 8 marketing all stars. Twee daarvan zijn ook ‘best selling’ auteurs wereldwijd. Ter gelegenheid van hun aanwezigheid op 28 november geven we 20 boeken weg. Lees onderaan hoe je kans kan maken op deze boekenbundel!

Webs of Influence

Nathalie Nahai is een Brits auteur en webpsychologe. Als experte gaat ze de wereld rond om bedrijven te helpen met websitedesign en content marketing. Tussen haar klanten zitten gerenommeerde bedrijven als Google, eBay en Unilever. Nathalie geeft lezingen over de digitale toepassing van gedragswetenschap en wordt vaak uitgenodigd door diverse media om te spreken over online consumentengedrag.

In deze tweede uitgave van Webs of Influence deelt Nathalie haar inzichten vanuit de wereld van psychologie, neurowetenschap en gedragseconomie. Ze heeft het onder meer over de onderliggende dynamiek en motivatie die schuilgaat achter klantengedrag.


Paid Attention

Faris Yakob reist samen met zijn vrouw en businesspartner de wereld rond om bedrijven te helpen met hun advertisingstrategie. Hij is board member van de Social Media Week en wordt door the Fast Company een van de tien ‘Modern Mad Man’ genoemd.

Zijn boek ‘Paid attention’ is een gids boordevol inspiratie voor wie adverteren een dagdagelijkse bezigheid is. Het bevat concrete, praktische voorbeelden en templates voor hedendaagse advertenties. Dankzij de ‘advertising planning toolkit’ is het boek ideaal voor iedereen die op zoek is naar nieuwe manier om ervoor te zorgen dat zijn/haar advertentie eruit springt.

Hoe kan je winnen?

Ga naar deze pagina en vul het formulier in. De winnaars van de boekenwedstrijd worden per mail op de hoogte gebracht op 27/11. Veel succes!