De teleservices van De Afsprakenmaker gebruiken een bewezen methodologie en aanpak. Alle factoren die de aankoopbeslissing beïnvloeden, zijn duidelijk in kaart gebracht. Dat kan dankzij onze directe contacten met de belangrijkste beslissingsnemers en influencers.

Hoe telemarketing het schopte tot dynamisch onderdeel van het salesproces
Hoe telemarketing het schopte tot dynamisch onderdeel van het salesproces

Waar is de tijd dat keuzes nog gewoon tweeledig waren: aan of uit, zwart of wit, links of rechts. Toen was ook het aanvinkmenu van de telemarketeer nog eenvoudig. Hij had verkocht of niet verkocht. Met een ja of een nee was de kous af. Anno 2019 staat telemarketing niet meer op zichzelf, ziet Bert Lambrecht, CEO van B2B pre-salesorganisatie de Afsprakenmaker. Een stroom aan diensten overspoelde het salesproces. Telemarketing werd onderdeel van een filtertraject met, zo blijkt, een verrassend groot debiet.

STRATEGIE & SALES
  • 30 apr '19
  • 11
  • 2841
Connecteer met 81.746 abonnees