Kristof Drossaert

Kristof is een ervaren digitaal strateeg die ervaring opdeed binnen verschillende marketingagentschappen en zijn kennis daarna bewezen heeft aan klantzijde. Doorheen de jaren ontwikkelde hij een sterk strategisch en analytisch inzicht, met een zwak voor customer journeys en gepersonaliseerde marketing. Hij gelooft zeer sterk in een touchpoint gedreven aanpak waarbij elk klantencontact geoptimaliseerd wordt. Voor hem gaan innovatie, een langetermijnstrategie en een sterk merkimago hand in hand en moet het iets zijn dat gedragen wordt door gehele organisatie. Hij is een out-of-the-box denker en T-shaped profiel met zeer brede digitale kennis. Zijn “can do” mentaliteit werkt aanstekelijk en stelt hem in staat op korte tijd samen met zijn team heel veel te realiseren. Dit is meteen ook de reden dat Tim Gielen (oprichter van Wave Of Engagement) hem bij het team gehaald heeft. Als start-up is het belangrijk om op korte tijd tractie te krijgen en Kristof zorgt er als Head of Operations voor dat de output geoptimaliseerd wordt.

Alle artikels van Kristof Drossaert

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.472 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief