We blinken uit in strategie, marketing, creatie en consultancy. Met die kennis helpen we bedrijven vooruit en stomen hen klaar voor een digitale toekomst.
We move your business.

OMCollective
Bij je klant aan de slag: waarom je als agency maar beter af en toe bij je klant vertoeft
Bij je klant aan de slag: waarom je als agency maar beter af en toe bij je klant vertoeft

Als agency word je vaak aanzien als een buitenstaander, terwijl je wel aan hetzelfde doel werkt. Ik werk nu al ongeveer een jaar minstens één dag per week intern bij een klant. In het begin is het was zoeken en moet je ook jouw plek leren. Het is het best te vergelijken met een eerste werkdag, maar dan eentje zonder van werkgever te veranderen. Je zou kunnen denken dat als agency, ergens op regelmatige en structurele basis intern gaan werken, geen meerwaarde biedt. Immers, of je het werk nu bij de klant zelf, op kantoor of in Spanje doet. Who cares? Tijdens dit jaar heb ik evenwel enkele grote voordelen van deze aanpak ondervonden en gemerkt dat dit voor zowel het externe agency als de klant een win-winsituatie kan zijn.

Marketing
  • 20 mrt '17
  • 213
  • 6.429
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.667 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief