Een B2B2C aanpak is volgens ons cruciaal.
Daarom werkt de vzw SafeShops.be verder aan strategische partnerships met belangrijke spelers binnen zowel de media als e-commerce wereld. De Var tekende begin dit jaar een partnership met SafeShops.be en Corelio werd bereid gevonden het kwaliteitslabel communicatief mee te ondersteunen.  Dergelijke strategische partnerships met media groepen, gecombineerd met sterke relaties bij zowel Google, Bpost, Asendia, Spring, Tnt pakket, Intrum Justitia, The Reference, Combell, Ogone, Icepay, NCI Translations, Beslist.be,… geven de nodige kracht en ruggegraat aan de organisatie en het label.

De labeldrager of aanvrager ontvangt hierdoor nuttige en actuele informatie en blijft zodoende op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op e-trade vlak.

Safeshops.be
Safeshops.be & Dag van de Webshop promoten Belgische E-commerce
Safeshops.be & Dag van de Webshop promoten Belgische E-commerce

Dag van de Webshop en Safeshops.be slaan de handen in elkaar bij de promotie van hun initiatieven ter ondersteuning van het Belgische E-commerce landschap.  Beide organisaties proberen op hun manier Belgische E-commerce te professionaliseren en op een positieve manier te verspreiden onder Belgische consumenten.

Innoveren
  • 10 jul '13
  • 12
  • 2.500
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.655 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief