Sharing the blooming vision
92.791 abonnees

De leider in CRM en cloud computing

Drie topbestuurders: “je hebt rolmodellen nodig, op elk niveau van je organisatie”
Partner content

Meer over
Salesforce

Salesforce, hét toonaangevende CRM-platform voor bedrijven van elk formaat. Verkoop slimmer en sneller.

Partner contentMarketeers hebben meer en grotere verantwoordelijkheden dan ooit: “Ze doen niet louter meer aan brand building, maar dragen ook bij aan de groei van het bedrijf”

De marketingspecialisten onder ons voelen het ongetwijfeld al een tijdje aan: het takenpakket van de job draait niet langer enkel om een product of dienst in de markt zetten. Een goede customer journey uittekenen en mee de groei van het bedrijf stuwen, horen tegenwoordig ook op dat to-dolijstje thuis. Een evolutie die wordt bevestigd in het Marketing Intelligence Report van Salesforce, dat begin dit jaar 2.500 marketingspecialisten wereldwijd heeft bevraagd naar hun job in dit digital-first tijdperk. De conclusie van het rapport? “Marketing zit niet meer in een hoekje, maar krijgt steeds vaker een belangrijke plek in bedrijven”, aldus Roel Naessens, VP Marketing Cloud en Commerce Cloud voor Salesforce BeLux.

Lees meer
Hoe Proximus marketingcampagnes sterker maakt met marketing intelligence
Partner content
Hoe de coronacrisis de rol van sales danig veranderde: “Enkel wie zich profileert als een meedenkende partner zal nog het verschil kunnen maken”
Partner content
  • 1
  • 2