Het Salesforce Customer Success Platform helpt bedrijven om een relatie te vormen met hun klanten op een vernieuwende manier met onze sales, service, marketing, community en analytics apps.

Salesforce
Hoe de coronacrisis de rol van sales danig veranderde: “Enkel wie zich profileert als een meedenkende partner zal nog het verschil kunnen maken”
Hoe de coronacrisis de rol van sales danig veranderde: “Enkel wie zich profileert als een meedenkende partner zal nog het verschil kunnen maken”

De coronacrisis dwingt heel wat mensen om hun job op een andere manier aan te pakken, in het bijzonder voor wie in sales zit. Uit het jaarlijkse State of Sales Report van Salesforce blijkt dat 58% van de bevraagde verkopers denkt dat hun job door de pandemie voor altijd is veranderd. Christophe Van Hecke, sales - en marketingdirecteur bij Hr- en Well-being expert Attentia, beaamt dat de functie van salespersonen er vandaag anders uitziet. “Het typische salesprofiel van jaren geleden is sowieso al een uitstervend ras. De crisis heeft dit alleen nog maar versterkt. Sales die zich profileren als een meedenkende partner zullen vandaag het verschil maken voor heel wat bedrijven.”

Ondernemen
  • 10 dec '20
  • 5.946
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 85.552 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief