Newsletters

Leader in analytics

Hoe sociale media voor customer delight kunnen zorgen: “Koppel externe data aan je interne data en je kan je klant nog veel beter doorgronden”
Insights
  • 5.581
  • opslaan

Meer over
SAS

SAS-oplossingen voor analyse zetten gegevens om in intelligentie en inspireren klanten over de hele wereld om gedurfde nieuwe ontdekkingen te doen die de vooruitgang stimuleren.

What's next in marketing“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”
  • 2.338
  • opslaan

Of het nu om een gsm-abonnement, een energiecontract of een banklening gaat: nieuwe klanten scoren vaak betere voorwaarden dan bestaande klanten. Nochtans kost het véél minder om een trouwe klant aan boord te houden. Artificiële intelligentie zal het customer lifecycle m…

Lees meer
Deze expert ziet Business as a Service op grote schaal doorbreken: "Binnen een paar jaar is BaaS even goed ingeburgerd als SaaS"
What's next in marketing
  • 4.609
  • opslaan
“Artificiële intelligentie wordt al tientallen jaren toegepast, alleen is het nu veel zichtbaarder en toegankelijker geworden”
Insights
  • 5.503
  • opslaan