Newsletters

Leader in analytics

Waarom inzetten op proactieve customer service? “Er is een strijd om de klant aan de gang: enkel wie het relevantst is, kan die winnen”
Insights
  • 4.659
  • opslaan

Meer over
SAS

SAS-oplossingen voor analyse zetten gegevens om in intelligentie en inspireren klanten over de hele wereld om gedurfde nieuwe ontdekkingen te doen die de vooruitgang stimuleren.

InsightsCustomer experience in het nieuwe normaal: “Bedrijven moeten hun focus verleggen van de customer journey naar de life journey”
  • 9.844
  • opslaan

De voorbije maanden hebben een nooit geziene disruptie veroorzaakt in alle sectoren. Bedrijven hebben in korte tijd hun businessmodel moeten herbekijken. Maar ook consumenten kijken helemaal anders tegen hun relatie met bedrijven aan. Hoe zal customer experience veranderen…

Lees meer
“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”
What's next in marketing
  • 2.386
  • opslaan
GDPR: In vijf stappen jouw data waterdicht beschermen
GDPR
  • 8.445
  • opslaan
  • 1
  • 2