SAS has helped organizations across all industries realize the full potential of their greatest asset: data. Simply put, SAS allows you to transform data about customers, performance, financials and more into information and predictive insight that lays the groundwork for solid and coherent decisions. That’s why SAS is used at more than 50,000 sites in over 100 countries, including 93 of the top 100 companies on the 2010 FORTUNE Global 500® list.

“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”
“Net zoals een dokter patiënt per patiënt bekijkt, zal AI een gepaste strategie voor elke klant genereren”

Of het nu om een gsm-abonnement, een energiecontract of een banklening gaat: nieuwe klanten scoren vaak betere voorwaarden dan bestaande klanten. Nochtans kost het véél minder om een trouwe klant aan boord te houden. Artificiële intelligentie zal het customer lifecycle management volgens Steven Hofmans, Business Solutions Manager bij SAS, in de toekomst helemaal transformeren. “Bedrijven gaan AI niet alleen meer inzetten om relevante data te detecteren en te analyseren, AI gaat zelf keuzes maken. Customer data platformen gaan als echte decision engines automatisch acties ondernemen om trouwe en geëngageerde klanten te creëren.”

Tools & Tech
  • 24 jan '19
  • 63
  • 2040
Connecteer met 81.902 abonnees
Schrijf u in voor onze wekelijkse nieuwsbrief