The Growth Revolution
We have a team of experts, at your service. Every company wants to grow, but do you have a head of growth? Implementing a growth framework is crucial for your company’s growth. Every revolution needs a spark. We have a lean approach in finding and execution on growth actions, igniting new found channels and sharing the latest tactics.
"Belgische bedrijven experimenteren veel te weinig. Door nieuwe dingen te proberen kan je niet verliezen, alleen maar leren én vaak winnen"
"Belgische bedrijven experimenteren veel te weinig. Door nieuwe dingen te proberen kan je niet verliezen, alleen maar leren én vaak winnen"

Belgische bedrijven durven véél te weinig te experimenteren. En zo missen ze massa’s kansen, want zonder durf om te experimenteren ook geen groei, zegt Yannick Khayati. Met The Growth Conference haalt hij binnenkort de crème de la crème van de growth marketing naar Antwerpen.

Marketing
  • 25 apr '18
  • 66
  • 2.914
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 83.226 abonnees
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief