Voice is het eerste Belgische agentschap voor Conversational Marketing & PR. Sinds 2008 beheert Voice online conversaties over merken voor bedrijven die bereid zijn in dialoog te treden met hun klanten, werknemers, journalisten, bloggers en andere stakeholders. Om merken ‘conversational’ te maken, zet Voice social media in.

Voice Agency
10 Regels die je moet volgen om slim te starten met Conversational Marketing:
10 Regels die je moet volgen om slim te starten met Conversational Marketing:

Gisteren kreeg het publiek op een uitverkochte Conversion Day meer te weten over hoe conversaties kunnen leiden tot conversies. Voor wie het gemist heeft, hieronder de 10 regels die je moet volgen om slim te starten met conversational marketing. Hieronder kan je ze ontdekken:

Innoveren
  • 3 jun '15
  • 49
  • 1.372
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.746 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief