Webtexttool turns every copywriter into a SEO specialist!
Webtexttool
“De grootste SEO-uitdaging voor marketeers is hun management overtuigen dat het een werk van lange adem is”
“De grootste SEO-uitdaging voor marketeers is hun management overtuigen dat het een werk van lange adem is”

Is SEO dood of juist springlevend? De vraag stellen, is ze in feite beantwoorden. Alles begint met goede content maar als niemand deze leest wegens onvoldoende vindbaar, heb je er als auteur of bedrijf ook niks aan. Alvorens de koe bij de horens te vatten nog deze opmerking: search engine optimization is geen one shot, maar een werk van lange adem waar je pas na verloop van tijd de vruchten van plukt. Bloovi sprak met Kyrill Poelmans, oprichter van het Nederlandse webtexttool dat een handige tool is voor het schrijven van zoekmachinevriendelijke en conversie verhogende teksten en op die manier van elke copywriter en (online) marketeer een SEO-specialist maakt.

Marketing
  • 8 nov '17
  • 379
  • 5.020
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.719 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief