Flexmail lanceert derde versie van Email Barometer

Flexmail lanceert derde versie van Email Barometer

Dit stuk is een samenwerking tussen Bloovi Studio & Flexmail

E-mailmarketing doorstaat voortdurend heel wat veranderingen en trends. Na de vorige successen lanceert Flexmail opnieuw de Email Barometer: hét jaarlijkse onderzoek over e-mailmarketing in België. Daarmee werpt Flexmail een nieuw licht op de strategie van Belgische e-mailmarketeers in 2016. 

Het evaluerende rapport van het onderzoek biedt ook dit jaar waardevolle inzichten over de budgetten en strategieën van 2015.  Daarnaast wordt een helder zicht geworpen op de vooruitzichten voor 2016.

Hoe gaan Belgische bedrijven anno vandaag om met e-mailmarketing?

De resultaten van dit onderzoek zoomen opnieuw in op de budgettrends en het gedrag van de Belgische e-mailmarketeers. Zo krijgen ze elk jaar een beter inzicht in actuele marktontwikkelingen én kunnen ze hun eigen strategie evalueren.

Natuurlijk maak je ook opnieuw kans op een leuke prijs: na de verwerking van de resultaten worden er 5 JBL Go - bluetooth-speakers uitgeloot! Bovendien ontvangt iedere deelnemer in primeur de resultaten in zijn of haar mailbox.

Meedoen? Ga snel deel naar www.emailbarometer.be.

 

 

Dit stuk is een samenwerking tussen Bloovi Studio & Flexmail

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 92.364 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief