What’s next in marketing

Van september tot en met januari 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

E-book: hoe ziet de toekomst van marketing eruit (en hoe ga je met de uitdagingen om?)
E-book: hoe ziet de toekomst van marketing eruit (en hoe ga je met de uitdagingen om?)

Het principe van marketing is in de loop der jaren niet veel veranderd. Het is de taak van de marketeer om het product (of de dienst) voor de juiste doelgroep te krijgen. Dat geldt voor de klassieke marketeers die vooral aan above the line advertising doen, maar evenzeer voor alle digital marketeers die tegenwoordig al hun handelingen baseren op datarijke gedragsanalyse. Hoe het het verschil kan maken? Dat lees je in dit e-book!

Marketing
  • 6 feb '19
  • 16
  • 3.129
Data
Tools & Tech
Marketeer of the Future
Channels
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 82.046 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen luxemagazine uit. Inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers uit de meest uiteenlopende sectoren. Gratis verdeeld op de Belgische markt.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief