What’s next in marketing

Van september tot en met december 2018 kan je via deze dos­sier­pa­gi­na alles volgen over de toekomst van marketing. Hoe zien experts de toekomst van marketing binnen de thema’s: channels, tools & technologie, data en marketeer of the future.

Een initiatief van Bloovi in samenwerking met

"Marketeers moeten zich dringend afvragen of de winst op korte termijn opweegt tegen de schade die ze op lange termijn riskeren.”
"Marketeers moeten zich dringend afvragen of de winst op korte termijn opweegt tegen de schade die ze op lange termijn riskeren.”

Wantrouwige consumenten en strengere regels hebben het leven van marketeers de voorbije jaren een pak moeilijker gemaakt. Maar volgens marketingdirecteur Filip Champagne van Bisnode is het nog altijd mogelijk om ook morgen de data te verzamelen waarover ze vandaag beschikken.

Data
  • 13 nov '18
  • 31
  • 1128
Data
Tools & Tech
Marketeer of the Future
Channels
nieuwsbrief

Vink jouw gewenste nieuwsbrief aan en ontvang de sterkste Bloovi artikels.

Connecteer met 44.851 abonnees