27 oktober organiseert Dreammachine Kids, die eerder al het Digital Kids Marketing Congress organiseerde, een halve dag vol conferenties over Family Marketing. Doelpubliek zijn marketing managers, brand managers, digital managers en agencies.

Family Marketing? 

De focus van het congres ligt op de digitale band die merken smeden met families. Digitale en mobiele media nemen een belangrijke plaats in het leven van de ‘nieuwe familie’. Terwijl levensstijlen evolueren krijgen ook nieuwe manieren om met marketing-boodschappen om te gaan en nieuwe relaties met merken vorm.

Dreammachine Kids is de gastheer tijdens een reis door inspirerende cases, nieuwe marketing-inzichten en tips & tricks om digitale marketing programma’s naar mama’s en families succesvoller te maken.

Wat staat er precies op het programma?

De deuren openen om 14.00u, en het congres wordt geopend door Gerda Van Damme, manager van Dreammachine Kids en keynote speaker over onderwerpen gerelateerd aan family marketing. Ze laat jullie binnenkijken in het digitale familieleven anno 2015.

Daarna neemt Barbara Haddad het woord over ‘The #MumValue’, met tips om als merk een band op te bouwen met mama’s. Ze presenteert er ook de nieuwste editie – vers van de pers – van het Trend Rapport over de relatie tussen mama’s en merken.

  • Barbara Haddad is CEO van het Franse agency ‘Marketing With Mums’, organisator van het jaarlijkse congres ‘Marketing With Mums’ in Parijs, keynote speaker en auteur van het naslagwerk 'Le Marketing de la Famille'. Haar conferentie wordt in het Frans gehouden.
  • Na een networking break geeft Guido Janssens (manager van Dreammachine) een overzicht van mogelijkheden om met de mobiele familie te communiceren.
  • Tot slot tekent Joelle Liberman, CEO van Egérie Research en van de BMMA (Belgian Marketing and Management Association), een portret van de ‘nieuwe papa’, en hoe hij digitaal met merken connecteert.

Het event gaat door op 27 oktober van 14u tot 17u. Meer info kan je vinden op: www.dreammachinekids.com/subscribe