Op initiatief van de jonge entrepreneur Dries Boven slaan 7 Antwerpse klassezaken de handen in elkaar: van designzaak Espoo tot het Antwerps Kookhuis. Het resultaat is een innovatief e-commerceplatform met een geraffineerde selectie en een duidelijke focus op gifting.

Missie: mooie producten

Luxury For Men bevat een uitgebreide selectie interieur, elektronica, drank, kookartikelen en lifestyle. De artikelen worden met zorg geselecteerd door de zaakvoerders zelf, door gepassioneerde kenners.

Niet de grootte van het assortiment is belangrijk, maar de kwaliteit. Op deze manier biedt dit partnership van lokale klassezaken een sterk antwoord tegenover de grote buitenlandse retailers.

Luxury For Men biedt mooie producten, voor fijnproevers en interieurliefhebbers, voor levensgenieters. "Voor iedereen die klaar is voor échte whisky. Voor zij die weten dat een fantastische sound niet thuishoort in zwart plastic."

Door het innovatieve karakter van dit partnership slaagt Luxury For Men er in om iconische leveranciers uitzonderlijk online aan te bieden: Bang & Olufsen bijvoorbeeld.

Uniek kenmerk: schenken en samenleggen

De website beschikt ook over een uniek geschenkconcept met samenlegmodule. "Weg met keuzestress en inspiratieloze cadeau's."

De giftbox van Luxury For Men is een cadeau op zich. Het geven waard, het krijgen waard. De geschenkbon is twee jaar geldig, lang genoeg om te sparen voor die ene eyecatcher op je online verlanglijst.

Door online samenleggen mogelijk te maken, is het voor klanten mogelijk om iets te schenken dat écht de moeite is. "Geen inspiratieloze fles wijn of - godbetert - een Bongobon. Gedaan ook met Chinese vrijwilligers: iedereen stort rechtstreeks op het platform, Luxury For Men zorgt voor de rest."