Determine the role of mobile in the customer life cycle to most effectively engage consumers and increase conversion of sales across all channels. BeCommerce doet een echte mCommerce zoom op facts, figures, trends en cases met debat.

- - -   woensdag 19 september 2012 van 13:00 tot 19:00   - - -

Programma:

  • 13.00 – 14.30 Algemene vergadering (alleen voor BeCommerce leden - met lichte sandwich lunch)
  • 14.30 – 14.45 Registratie & welkom drink
  • 14.45 – Introductie Patricia Ceysens, voorzitster BeCommerce
  • 14.50 – McKinsey studie iConsumer, Goeffroy de Myttenaere Principal McKinsey & Company, Inc. Belgium

Deze studie, in avant-première voorgesteld in Belgïe, is sinds 4 jaar in de US en sinds 2 jaar in Europa actief. De studie handelt over de evolutie in het gedrag van de consument. Meer dan 100.000 deelnemers in 15 verschillende landen. Hieruit kwamen 5 belangrijke trends naar voren. Alsook een zoom op mobile commerce.

  • 15.30 – 16.00 Debat over de impact van mCommerce met 4 Belgische webshops rond de tafel (Belgacom – Delhaize - …) geanimeerd door Carine Moitier, director BeCommerce.
  • 16.00 – 17.00 mCommerce 3 Belgische cases.
  • 17.00 – 17.30 Keynote "Ready or not, here they come: the Mobile Payments" Ulrich Seldeslachts, CEO MOBES Mobile Payment Ecosystem Europe
  • 17.30 - Network drink aangeboden door Belgacom

Plaats:

Belgacom Hoofdzetel BrusselKoning Albert II Laan, 271030 Brussel

Prijs:

BeCommerce leden en Business Partners: 1ste deelnemer gratis, vanaf 2de deelnemer €45,- + 21% BTW.
Niet leden en niet Business Partners: €95,- + 21% BTW

Inschrijven?

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi