Je hebt het misschien al gemerkt, Bloovi tweet meer en meer nieuws items over webbedrijven of bedrijven die iets met de internet sector te maken hebben.

Waarom?

Eén van de vele redenen is omdat het aantal potentiële sollicitanten dat ons volgt alsmaar groter wordt. We vinden het belangrijk dat ze weten wat er leeft in de bedrijven waar ze misschien gaan werken. Positieve nieuws items zoals awards, unieke producten of grote klanten maken impact op de lezer. Jouw bedrijf komt erdoor in the picture en je toont aan dat de company volop aan het groeien is.

We zien het ook als een kans om ondernemingen aan te sporen meer van social media gebruik te maken. Er zijn er namelijk nog heel wat, zelfs internetbedrijven, die amper of helemaal niet actief zijn op Twitter en we willen net hen laten zien wat de kracht van social media kan zijn.


Hoe? #bloovi

We doen al veel om op de hoogte te blijven, zoals het inschakelen van Google Alerts, maar jij kan ook zelf nieuws bezorgen aan ons. Voeg op het einde van je tweet #bloovi toe en wij retweeten. Voor de ‘onpartijdige tweeps’ is het een mogelijkheid om je Klout-score een duwtje te geven en bedrijven krijgen zo de kans om eigen nieuws te verspreiden.

Wie?

We richten ons vooral op webbedrijven maar ondernemingen die bijvoorbeeld een nieuwe webshop ontworpen hebben of een nieuwe online marketeer aangenomen hebben, mogen ons dat ook gerust laten weten. En natuurlijk is ook nieuws over webbedrijven in Nederland meer dan welkom.


Waarover?

Een nieuws item kan gaan over zowel aanwervingen als een nieuw (uniek) product, awards, events, … alles wat nieuwswaardig is (behalve pure reclame uiteraard).

 

So, spread the word: #bloovi achter je tweet als je je nieuws wil verspreiden!