Eind deze zomer startte Derek Brouwers als creatief directeur bij Prophets. Hij brengt hiermee 17 jaar creatieve ervaring bij het bureau, dat zo zijn voetafdruk in het digitale landschap verstevigt. Om deze ambities kracht bij te zetten, versterkte Prophets zich ook met Bas De Hooghe, die als interactive designer de brug tussen design en development zal maken.

Derek Brouwers - Creatief Directeur

Derek Brouwers (zie foto bovenaan artikel) startte in 1995 als art director bij Quattro (nu Saatchi&Saatchi). Na 4 jaar legde hij zich volledig toe op het digitale luik met uitdagingen bij I-merge (nu Boondoggle) en Duval Guillaume. De afgelopen 4 jaar was hij aan de slag als creative director online bij BBDO. Derek brengt hiermee ervaring binnen op een variatie van klanten uit verschillende sectoren.

Hij zal in zijn nieuwe functie de leiding van het creatieve departement op zich nemen. Inhoudelijk zal hij verantwoordelijk worden voor de interactieve concepten, en de samenwerking met above bureaus voor gemeenschappelijke klanten. Met deze rol in te vullen, verstevigt Prophets zijn positie bij de Belgische top voor creatie van concepten en interactieve uitwerking.

Bas De Hooghe - Interactive Designer

Bas De Hooghe start als interactive designer. Hij kan ook al terug kijken op 10 jaar ervaring met design en development functie’s bij DeckersSnoeck en Impact Software.

De laatste 3 jaar werkte hij als UX designer bij Proximity BBDO.  Bas versterkt het agentschap met zijn polyvalente kwaliteiten en frisse kijk op UX.