Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je deze week nog van het Early Bird tarief.

“It's really easy to create a $1 billion company - you just have to solve a $10 billion problem.”

 

Naveen Jain (IND)

Naveen is een werelddenker, een enorme dromer! Zijn dromen zijn zo groot dat hij al toestemming heeft gekregen van de Amerikaanse  regering voor de lancering van een ruimtemissie. Waarom? Deze ondernemer van Indische afkomst wil Helium 3 gaan ontginnen op de maan om zo de  energiecrisis op te lossen. Naveen komt de vorderingen van zijn project op 8 juni uit te doeken doen op het Bloovi event WebTomorrow in Gent. Naveen zal je dan alles vertellen over de vorderingen van Moon Express, zijn ondernemersverhaal én toekomstvisie voor de wereld. Kortom: een buitenkans om deze topper in levende lijve te zien!


 

“A big ego is one of the greatest handicaps that a designer can acquire. Stay humble.”
 




Austin Knight (US)

Austin Knight is een spreker met een missie: marketeers helpen om beter te designen. Door zijn missie nam hij sterke beslissingen die hem leidden van de Verenigde Staten tot in Brazilië. Op WebTomorrow komt hij vertellen waarom marketeers geen 'art' moeten maken maar 'design' dat het doel helpt bereiken.  

 

“Bedenk maar hoeveel talent we zouden loslaten in de wereld als we armoede voor eens en voor altijd zouden uitroeien”        

         



Rutger Bregman (NL)
 

In 2015 stond hij voor het eerst op een locale TED-conferentie. In april dit jaar kreeg hij een staande ovatie op het  podium van TED in Vancouver. Deze Nederlandse visionair en auteur van “Utopia for Realists” komt in juni ook naar WebTomorrow. Tijdens zijn talk pleit hij voor een basisinkomen voor iedereen en hoe dat het grootste idee is van de 21ste eeuw! Benieuwd naar meer? Kom dan naar WebTomorrow!


“Whoever tells the best stories goes home with the most marbles”




Jeremy Waite (UK)


Volgens IBM Watson-evangelist Jeremy Waite zal marketing er binnen vijf jaar helemaal anders uitzien. Dat klinkt logisch als je bedenkt dat 90% van alle data de afgelopen 12 maand werd gecreëerd. Volgens hem zal die marketingevolutie echter veel sneller gaan dan 15 jaar geleden. Jeremy gelooft dat AI een grote rol zal spelen in deze veranderingen. Tijdens zijn talk heeft hij het over hoe je als bedrijf (groot en klein) voordeel haalt uit deze steeds veranderende wereld.

 

“We saw a gap in the market and we just took the opportunity”




Tamara Lohan (UK)

Tamara richtte Mr & Mrs Smith op als reisclub voor hotelliefhebbers, die al snel uitgroeide tot een online reis e-commerce met 70 miljoen omzet. Mr & Mrs Smith vertegenwoordigt nu 1000 hotels, 100 villas en heeft meer dan één miljoen leden wereldwijd. Tamara heeft het in haar talk ‘A personal story: From startup to global online business with 70 million revenues’ over de vele uitdagingen, mislukkingen en succesverhalen die ze heeft meegemaakt. Wil jij graag Tamara aan het werk zien? Boek dan nu jouw ticket aan het Early bird tarief.


"Content is not the task, the strategy is."


Gerry McGovern (IE)

De afgelopen jaren schreef hij alreeds 6 boeken over digitale klantervaring. Zijn laatste boek ‘Transform: A Rebel’s Guide for Digital Transformation’, toont aan dat digitale transformatie meer is dan verandering in cultuur of technologische verandering. In z’n talk ‘Fake news, distrust and anti-marketing’ op WebTomorrow heeft Gerry McGovern het over hoe je als marketeer kunt bouwen aan een strategie die de credibiliteit van jouw website en communicatie opnieuw rechttrekt, het nieuwe anti-marketing.  Benieuwd naar deze talk? Gerry komt op 9 juni naar WebTomorrow.

 

"I want to be a catalyst for change. I speak at conferences, pilot ways of achieving great things and pass our knowledge to others."




Marcus Orlovsky (UK)

Marcus Orlovsky is ondertussen geen nieuwkomer meer. Hij sprak ondertussen al meerdere keren op verschillende TEDx conferenties. Deze Brit komt op WebTomorrow uit de doeken doen waarom mensen precies kopen. Tijdens zijn talk krijg je meer zicht op de psychologie achter het koopgedrag van mensen. Benieuwd naar? Kom dan zeker naar WebTomorrow. 


“We proberen zoveel mogelijk te doen, op zo weinig mogelijk tijd, maar uiteindelijk hebben we het daardoor niet minder druk”
 



Tony Crabbe (UK)

Al sinds 2014 pleit bedrijfspsycholoog en auteur Tony Crabbe voor een hervorming van de manier waarop we onze tijd en werk indelen. In zijn boek ‘Nooit meer te druk’ heeft hij het over praktische tips en inzichten om het minder druk te krijgen en beter om te gaan met informatieverwerking. Zijn visie is een duidelijke tegenreactie op de vele boeken en goeroes over timemanagement. Op Webtomorrow geeft hij praktische tips om het “nooit meer druk” te hebben.


"Pushing is good. But don't exaggerate"




Michael Gooding (UK)

Een bijzondere demonstratie door Michael Gooding vindt plaats op 8 juni 2017. In een live sessie met een een 100 dollar EEG toestel (= een toestel dat hersenactiviteit kan lezen en omzetten in waardevolle metrics) demonstreert Michael hoe eenvoudig het aan te tonen is dat bepaalde veranderingen in een website een impact hebben op de voldoening van de gebruiker. Benieuwd naar deze demo? Kom dan zeker naar WebTomorrow. 

 


”Als mensen een voetbalkantine kunnen runnen, waarom moeten ze op het werk acht uur lang precies doen wat gezegd wordt?”

 



Allard Droste (NL)

Na tien jaar te hebben gewerkt voor een groot bedrijf beslist Allard in het Rotterdamse bedrijf Aldowa te stappen. Dankzij zijn bijzondere aanpak en de omschakeling van een hiërarchische structuur naar een bedrijf gebaseerd samensturing, gaat het bedrijf in no-time van 2,5 naar 12 miljoen omzet. Allard omschrijft zichzelf als een professioneel dromer. Tijdens zijn talk op WebTomorrow toont hij hoe het anders kan. Hij geeft tips over de ideale bedrijfscultuur en hoe je ziekteverzuim met ruim 5% kan verminderen. Benieuwd naar meer? Kom dan zeker naar WebTomorrow.


Hebben deze sprekers je overtuigd? Boek dan nu jouw ticket voor WebTomorrow. Je geniet nog tot het einde van deze week van de Early Bird korting.