Foto: Tim Karpisek (links) en Serge Van de Zande (rechts) van het nieuwe e-mailmarketing agency RAAK.

Bedrijven die professioneel met e-mailmarketing bezig zijn, hadden waarschijnlijk al gehoord van het e-mailmarketingplatform van EmailGarage. Begin februari 2015 vond EmailGarage zichzelf opnieuw uit en werd het omgedoopt tot RAAK, een full-service agency voor de strategische, creatieve en operationele begeleiding van e-mailmarketingcampagnes.

RAAK: outside the inbox

Onder de nieuwe noemer RAAK wil het e-mailmarketing agency bedrijven en merken opnieuw outside the inbox doen denken. Het helpt hen e-mailprogramma’s te ontwikkelen waarin de klant of prospect centraal staat. Met e-mails die hen persoonlijk aanspreken en met een relevant aanbod dat hen bereikt wanneer zij er het meest voor open staan. Zo wordt e-mailmarketing een kostenefficiënt proces dat de marketing- en businessdoelstellingen van de klant nastreeft.

Een full-service e-mailmarketing agency

EmailGarage stond vooral bekend als ontwikkelaar van een veelzijdige e-mailmarketingtool, ondersteund door een reeks geavanceerde e-marketingservices. RAAK draait de zaken om. Voortaan biedt het agency gerichte e-mailmarketingservices aan, gaande van strategie en advies over design en beheer tot rapportering en analyse van de resultaten.

Uit dit dienstenpakket stelt de klant zijn persoonlijke serviceportfolio samen. Die zet RAAK in op elk relevant marketingkanaal, via het e-mailplatform dat de klant zelf kiest. Deze unieke aanpak zorgt voor een betere merkbeleving, sterker engagement en meer conversie.