Het reclamebureau Famous lanceert vandaag zijn eindejaarsactie FAMOUS Battle-Lehem, een knipoog naar de geboortestad van de kleine Jezus. De hele dag worden de medewerkers van het reclamebureau als personages opgevoerd in een levende kerststal. Dit alles is via live streaming op http://battle-lehem.famous.be te volgen én te regisseren, want het zijn de online bezoekers die de touwtjes in handen hebben. Klanten, leveranciers en alle online bezoekers mogen kiezen wie van het FAMOUS team een figuur uit de kerststal moet uitbeelden. Elke tien minuten worden er twee kandidaten voorgesteld om één van de personages te vervangen, maar enkel de publieksliefhebber krijgt zijn moment of fame. Een ‘Kerst Battle' als het ware, om het jaar in schoonheid af te sluiten.

 

Hoe werkt het?

In het totaal zullen 6 figuren worden uitgebeeld: Maria, Jozef, Jezus, een van de Drie Koningen, een schaap en een ezel. Om de tien minuten wordt een personage vervangen door iemand anders van het team. De verschillende figuren worden verdeeld onder de 75 medewerkers van FAMOUS en het is aan de bezoekers van de website om telkens na tien minuten een keuze te maken tussen 2 personen voor de vertolking van een van de zes personages.

De actie loopt ononderbroken van 10 tot 18 u. Iedereen kan ook berichten posten voor de FAMOUS medewerkers via een live box, geïntegreerd op de minisite en toegankelijk via Facebook Connect. Dit zal ongetwijfeld de nodige commentaren opleveren om het geheel wat te kruiden.

Famous Battle-Lehem zal worden verspreid door het voltallige team via hun sociale netwerken en wordt ook gelanceerd via een e-mail die naar alle klanten en leveranciers van het bureau zal worden gestuurd.

Volg de kerststal ook op Twitter

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?