Coole Kantoren in kaart brengen en daarbij de bedrijven en hun medewerkers betrekken, dat was oorspronkelijk de bedoeling. Maar de fotowedstrijd groeide uit tot een heuse strijd waarbij hele netwerken werden ingezet om die eerste plaats te veroveren.

In totaal werd de wedstrijd ongeveer 35.000 keer bekeken en zijn er 5.620 stemmen uitgebracht vanuit de internetsector én erbuiten.

Wat we vooral mooi vonden om te zien, is hoe veel medewerkers heel spontaan en vooral heel trots de pagina van hun werkgever deelden met hun eigen, persoonlijke netwerk. Het was dan ook eens een leuke gelegenheid om vrienden en familie te laten binnengluren.

Hoe moet het nu?

  • Wij gaan eerst de stemmen controleren ingrijpen waar nodig (zie reglement)
  • Volgende week maken we de Top 10 bekend en daarmee ook de Top 3
  • Vanaf de week daarop stellen we elke week één van de Top 3 voor in een uitgebreide reportage op Bloovi

We willen alle 33 deelnemende bedrijven nog eens bedanken voor hun inzet en ook alle mensen die gestemd hebben of de wedstrijd verder verspreid hebben via hun netwerk.

--  --

Kan je dit artikel appreciëren? Deel het dan hieronder via Twitter, Facebook of Linkedin.

Volg je @bloovi al op Twitter? #bloovi