Humix heeft grote ambities voor 2014: zichzelf op de kaart zetten als hét digital services bureau voor E-commerce. Om deze ambities waar te maken hebben ze twee nieuwe medewerkers aangenomen, een nieuwe website gelanceerd én gaan ze binnenkort van start met de Humix sessies.

Humix

Humix is gebouwd op twee pijlers: user experience (UX) en digitale marketing. De rode draad doorheen alle projecten is hun focus op de eindgebruiker. Bij Humix gaan ze ervan uit dat een tevreden gebruiker ook een trouwe gebruiker is. Door te focussen op de ervaring van de eindgebruiker, helpen ze hun klanten bij het behalen van hun doelstellingen. Of dit nu gaat om het generen van verkopen of het verlenen van een bepaalde dienst.

Lonneke Spinhof, zaakvoerster en oprichter van Humix, verwoord het als volgt: “De kracht van Humix zit hem in de combinatie van uitgebreide usability kennis met ervaring in online marketing. Hierdoor moeten bedrijven niet langer beroep doen op twee verschillende bureaus waarbij de één zich toespitst op de gebruiksvriendelijkheid en de andere het marketing verhaal uitbouwt. Vaak leidt dat immers tot frustratie en verwarring omdat marketing acties al snel de neiging hebben om niet gebruiksvriendelijk te zijn. Of omgekeerd: omdat die UX-jongens geen rekening houden met de commerciële doelstellingen.”

Nieuwe website

Om de verschillende diensten van Humix beter in de verf te zetten was een nieuw website design nodig. De navigatie binnen de website is erg eenvoudig gehouden en bestaat uit drie grote domeinen: Applicaties, E-commerce en Mobiele Applicaties.

Elke pagina is voorzien van een leuke, ondersteunende foto waarin miniatuur figuurtjes in de “echte wereld” geplaatst worden. De inspiratie voor deze beelden is gehaald bij de kunstenaar Slinkachu die wereldwijd dergelijke figuurtjes in het straatbeeld plaatst.

Nieuwe medewerkers

Om meer klanten van dienst te kunnen zijn heeft Humix recent twee nieuwe krachten aangenomen. Zo is Jente De Ridder sinds juli aan de slag als web analist. Jente legt zich voornamelijk toe op conversie optimalisatie. Hiervoor duikt hij graag in de web analytics van klanten om mogelijke opportuniteiten op te sporen.

In september is ook Pieter Vanderoost bij het Humix team begonnen. Hij volgt de laatste ontwikkelingen op SEO vlak op en helpt klanten om hun website vindbaar te maken in Google.

Humix Sessions

Humix lanceert op 5 november de allereerste Humix Sessie. Het concept is als volgt: een namiddag waarin 4 verschillende sprekers elk een topic toelichten dat gelinkt is aan UX of digitale marketing.  De bedoeling is dat bezoekers na het event meteen zelf aan de slag kunnen dankzij de hands-on tips en praktijkvoorbeelden. Bovendien is deelname aan het event volledig gratis.

In de eerste Humix Session: Humans & Marketing in the mix wordt het online aankoopgedrag van consumenten onder de loep genomen.  Zo  mag je jezelf verwachten aan tips over hoe je de gebruikerservaring op je webshop kan verbeteren. Daarnaast wordt er dieper ingegaan op hoe email marketing tools en web analytics kunnen bijdragen aan het optimaliseren van je online verkopen.

Wil je dit gratis evenement graag bijwonen? Registreer je dan via de website van Humix.