Het Leuvense contentmarketingbureau Head Office is tijdens het congres Content Marketing World 2013 in Cleveland, Ohio (VS) uitgeroepen tot ‘Content Marketing Agency of the Year’ in de categorie bureaus tot honderd medewerkers.

Content Marketing World

The Content Marketing World 2013 is het grootste contentmarketingevent in de Verenigde Staten met ruim 1.700 bezoekers. Head Office was samen met zeven andere internationale bedrijven genomineerd. Het is het eerste Europese bureau dat deze prestigieuze prijs wint.

Creatieve Projecten

Head Office won de prijs onder meer voor de diversiteit in contentprojecten en klanten. Volgens de jury kan het Leuvense bureau terugkijken op heel wat consistente en creatieve projecten die model staan voor actuele contentmarketing op internationaal vlak. Een bijkomende en doorslaggevende factor voor de jury is dat Head Office kan rekenen op een duidelijke jaarlijkse groei.

Oscar van de marketing-industrie

Gilles van Lembergen, general manager van Head Office en contentmarketingspecialist, is erg enthousiast over het winnen van de titel, die je best kan vergelijken met een Oscar van de marketing-industrie.

“Wij zijn actief in een zeer dynamische markt met steeds meer spelers. Het is dan ook belangrijk om steeds weer onderscheidend te zijn. Met deze titel onderstrepen we dat we de juiste weg zijn ingeslagen en campagnes ontwikkelen die bij een jury van internationale contentmarketingexperts aanslaan. Met de award Agency of the Year bevestigen we eveneens onze reputatie als absolute voortrekker van contentmarketing in Europa en zelfs wereldwijd.”