De reclameregie Hi-Media ordent haar aanbod en organisatie rond 4 veelbelovende vernieuwende groeiactiviteiten. Elke business unit zal over een eigen merknaam en specifieke teams beschikken om zowel in België als op Europees niveau expertise en invloed te laten samengaan.

 

  • Programmatic Buying (RTB) zal tot stand komen onder de merknaam AdExchange.com
  • Content Marketing of Brand Content zal door de afdeling Magic worden gecommercialiseerd
  • De expertise rond Videoreclame wordt onder FullScreen ondergebracht
  • Mobiele reclame wordt door de teams van Mobvious ontwikkeld


Alle marktindicatoren wijzen erop dat deze 4 segmenten sterk groeien (Programmatic Buying, Content Marketing, Video) of op korte termijn onvermijdelijk een sterke ontwikkeling zullen kennen (Mobile).

Met deze nieuwe merknamen en gespecialiseerde teams en technologieën reikt Hi-Media de adverteerders haar brede expertise en innovatievermogen aan om hen door de digitale marketingrevolutie te gidsen.

Adexchange.com, grensverleggend

Hi-Media, dat nu al meer dan een jaar actief is binnen het segment van Programmatic Buying, beschikt vandaag over een praktische ervaring zonder concurrentie op de Belgische markt. Door de ingebruikname van de AppNexus-technologie samen met deontwikkelingen die Hi-Media hierop heeft doorgevoerd, kan de regie haar adverteerders doeltreffende reclameoplossingen aanbieden binnen deze markt in volle ontwikkeling.

Van Real Time Bidding tot Private Slots, van het gebruik van gewone statische banners tot rich media of ook nog via product retargeting, Hi-Media vernieuwt onophoudelijk om de investeringen van de adverteerders en de inkomsten van de uitgevers teoptimaliseren.

Magic, intelligente reclameoplossingen

Magic focust op Content Marketing en biedt de adverteerders reclameoplossingen waarbij hun boodschap midden in een specifieke website zelf wordt geïntegreerd. Product testing, wedstrijden, sponsoring, peilingen, enz., het zijn allemaal elementen die kunnen worden aangewend om een reële interactiviteit met de verbruiker te creëren. Hi-Media beschikt op dit gebied reeds over een stevigeervaring, met name op de sites WeWomen, JeuxVideo of bijvoorbeeld ook nog Express.be.

FullScreen, de superstar-video

Video kent een mooie bloei op het internet. FullScreen wil alle reclameoplossingen voor video samenbrengen om de adverteerders te laten profiteren van de kracht van video. Hi-Media verkent alle dragers en formats om haar klanten, op basis van een kwaliteitsvolle inventaris, de meest doeltreffende oplossing aan te bieden: Pre-roll voor het Web, voor Mobile en binnenkort voor de aangesloten tv’s, in-page videoformaten,…

Mobvious, de toekomst wordt Mobile

Alle marktindicatoren wijzen op een sterke groei van het gebruik van smartphones en tablets om te surfen op zowel websites die speciaal voor deze platforms zijn ontwikkeld als op traditionele websites. Bovendien vergroten de adverteerders hun mobieleaanwezigheid door steeds meer applicaties en mobile of adaptive sites te ontwikkelen. Hi-Media positioneert zich als de spil tussen adverteerders en uitgevers om de impact van mobiele campagnes te optimaliseren.

Met deze nieuwe strategie en door haar expertise ter beschikking van de adverteerders te stellen, kiest Hi-Media vastberaden voor de toekomst.