Semetis stuurde ons een korte update door over het bedrijf. Namelijk de voorstelling van twee nieuwe medewerkers en een nieuwe klant, die pas gelanceerd is in België en zich voorlopig vooral concentreert op de Franstalige markt.

Frederick Vijverman

Frederick behaalde in 2011 zijn masterdiploma in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Katholieke Universiteit Leuven. Behalve een algemene economische vorming kreeg hij hier ook zijn passie mee voor marketing. In het kader van zijn thesisproject omtrent Healthcare Marketing kwam hij nauwer in contact met de uitgebreide mogelijkheden van het web.

Vastbesloten om zich verder te verdiepen in de wereld van het web sluit hij zich nu aan bij Semetis. Een perfecte omgeving voor hem omdat hij continu op zoek is naar nieuwe kennis en up-to-date wil blijven in de snel evoluerende digitale wereld.

In 2012 was hij samen met de studentenwerking van Stimulating Marketing, de grootste marketing community van België, mede-organisator van het STIMA marketingcongres voor studenten. Elk jaar laat dit congres 2000 studenten kennis maken met marketingprofessionals, gespecialiseerd in een bepaald thema. Dat jaar stond het congres in het teken van mobile marketing.

Neda Sekkat

Neda behaalde in 2012 het diploma van Handelsingenieur aan de Solvay Brussels School of Economics and Management (ULB). Ze heeft ook gestudeerd in Frankrijk aan het Institute of Business Administration van Aix-en-Provence in kader van ?een Erasmus-programma.

Via een tal van concrete projecten, heeft Neda haar kennis in de zakelijke communicatie en management ontwikkeld. Naast haar academische carrière, nam ze deel aan een marketing missie in het Family Centre in Brussel. Haar opdracht als marketing consultant was om een ?plan te ontwikkelen met een reeks aanbevelingen, onder meer over het web, zichtbaarheid en de inhoud van de officiële website van het bedrijf.

Neda's ondernemerschap heeft haar ertoe geleid een proefschrift onderzoek te schrijven over Dancing ondernemerschap. Ze was vooral geïnteresseerd in het analyseren van de industrie en de danslessen-markt in België. Haar werk werd gewaardeerd door de jury om zijn originaliteit. Neda heeft ook een sociale en relationele kant. Zij nam bijvoorbeeld deel aan een programma voor bijstand aan senioren in Linkebeek.

monAlbumPhoto.be

Er is sinds kort een nieuwe speler op de markt voor online drukwerk, met een focus op foto's. monAlbumPhoto maakt deel uit van de M6 Group (RTL/Bertelsmann) en heeft Frankrijk momenteel nog als belangrijkste markt.Stilaan begeven ze zich op de Belgische markt en ze bevestigen dat er een Nederlandstalige versie op komst is. Even afwachten dus ...

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi