TradeTracker.com heeft over het eerste half jaar van 2012 een sterke omzet groei doorgemaakt. Zowel de bruto als netto omzet groeiden met 47% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de sterke groei zijn de landen België (?108%), Duitsland (?455%) en Finland (?159%). De verwachting voor de tweede helft van 2012 is dat de groei zich nog verder zal doorzetten. De recentelijk geopende kantoren in bijvoorbeeld in Denemarken, Rusland, Spanje en Zweden, zullen significant bijdragen aan de totale groei van TradeTracker.

Internationale adverteerders heten TradeTracker welkom

Paul van Doorn, CEO TradeTracker reageert: "Onze investering in internationale expansie heeft niet alleen geleid tot een significante omzet groei, maar is tevens aanleiding geweest voor veel nieuwe internationale klanten om in meerdere landen campagnes bij ons te starten. Een van de belangrijkste redenen voor klanten om te kiezen voor TradeTracker, is de kwaliteit van de software. Wij bieden hiermee het hoogste niveau op het gebied van transparantie en gebruiksvriendelijkheid. Deze combinatie maakt het voor klanten zeer eenvoudig (internationale) campagnes te beheren. Vooral in Oost-Europa verwelkomen we veel grote klanten (bijvoorbeeld www.sapato.ru) die erg enthousiast zijn over de kwaliteit van ons product en bijbehorende services."

TradeTracker heeft plannen om in de tweede helft van 2012 kantoren te openen in Frankrijk en Italië, terwijl ondertussen onderzoek wordt verricht naar de mogelijkheid verder te groeien in de Aziatische markt.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi