Honda Belgium Motorcycle departement is recent in zee gegaan met EmailGarage (@emailgarage) voor de realisatie en verzending van hun e-mailcommunicatie. De opdracht van EmailGarage bestaat enerzijds uit beheer, cleaning en segmentatie van de marketingdatabase van Honda Belgium Motorcycle department. Anderzijds de uitwerking, design en productie van de campagnes. Daarnaast wordt ook sterk ingezet op splittesting in functie van een constante optimalisatie van content en design.

Campagne

De eerste campagneresultaten ogen alvast veelbelovend: de open rates en click-though rates kennen een sterke groei en liggen nu respectievelijk 3x en 4.8x hoger dan de IAB Industry Benchmarks.

Peter Vanden Bossche, Honda Belgium: "We zijn zeer tevreden van de eerste gezamelijke campagnes. In EmailGarage hebben we een full service partner gevonden die meedenkt met onze strategie, snel handelt en duidelijke resultaten oplevert."

Voor de PCX campagne van deze zomer stond EmailGarage in voor de digitale uitwerking van wedstrijden, de nodige online formulieren en het koppelen van een database zodat het marketingrendement verder wordt uitgebouwd.

Met deze samenwerking bevestigt EmailGarage zijn rol als expertisecentrum en full service partner wat betreft e-marketing.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi