Sinds 15 april 2013 heeft ToTwenty Habbo aan haar online advertising network gevoegd. ToTwenty wordt hiermee de exclusieve sales partner van Habbo in Nederland en België.

De lopende zaken worden door het oude salesteam van Habbo deze maand aan ToTwenty overgedragen. Deze samenwerking waarborgt de continuïteit van campagnes in de overgangsperiode.

ToTwenty versterkt jongerenkanaal door overname

Joost Merks, managing director van ToTwenty: “Het aangaan van een partnership met Habbo betekent dat wij ons jongerenkanaal significant kunnen versterken. Wij hadden al een mooi bereik binnen deze doelgroep, maar door de toevoeging van Habbo aan ons netwerk, kunnen wij adverteerders nog beter helpen met het bereiken van hun doelgroep.”

Simonetta Lulli, SVP Sulake: “We are very happy to partner with ToTwenty to sell our advertising in the Netherlands and Belgium. ToTwenty is well known and very experienced in selling advertising for teen audiences, understanding teens’ needs and behaviour and we are sure that Habbo engagement and ingame campaigns complements perfectly the ToTwenty portfolio.

Over Habbo

Habbo is wereldwijd de grootste online community voor tieners. Het platform trekt de moeilijk te bereiken tieners aan die invloed uitoefenen op hun leeftijdsgenoten. Wereldwijd heeft Habbo meer dan 10 miljoen unieke gebruikers. Jongens en meiden zijn in deze groep gelijk vertegenwoordigd.

Over Twenty

ToTwenty is met een bruto bereik van 14.260.000 kids, teens en jongeren het grootste online advertentienetwerk in de Benelux. Met 24 websites en communities in het portfolio biedt zij één aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus voor online campagnes gericht op de doelgroep 4 – 29 jaar.