Travelmedia heeft een nieuwe website aan haar mediaportefeuille toegevoegd. Het gaat om de website Take-a-trip.eu die in 2007 werd opgestart door de mensen achter het webbedrijf Inventis uit Houthalen.

5 Websites

De website Take-a-trip bestaat uit vijf deelwebsites : Take-a-trip Reisinfo, Take-a-trip Citytrips, Take-a-trip Zomervakanties, Take-a-trip Lastminutes en Take-a-trip Weer en klimaat. Elke website steekt in een eigen kleurcode, maar is in dezelfde stijl opgebouwd zodat bezoekers makkelijk hun weg vinden naar de informatie.

Travelmedia is door Inventis aangesteld als de exclusieve reclameregie voor de vijf Take-a-trip websites. In de topmaanden haalt de site 275.000 bezoekers en 1,1 miljoen pageviews. Het mailingbestand bestaat uit 75.000 abonnees. Travelmedia biedt voortaan diverse advertentiemogelijkheden aan waaronder display advertising, content marketing en e-mailmarketing.

Andere websites in de portefeuille van Travelmedia

Vakantiepromos.be, Promovoyages.be, Citytrip.be, Euroreizen.be en Reisroutes.be. Het totale bereik van deze portefeuille van reiswebsites bedraagt 625.000 unieke bezoekers en 2,5 miljoen pageviews per maand. Daarnaast bereikt Travelmedia ook 395.000 opt-in abonnees via haar diverse mediatitels.

Tot slot beheert het Brugse bedrijf ook twee Facebook-pagina's over vakantie, met in totaal meer dan 275.000 fans.

Travelmedia positioneert zich uitdrukkelijk als een nichespeler in online marketing voor de reissector. Naast de reclameregie van reiswebsites geeft het bedrijf ook advies aan toeristische spelers op het vlak van sociale media, seo en sea, mediaplanning, gebruiksvriendelijkheid van websites en boekingsplatformen, enz. Tot de klanten behoren Toerisme Vlaams-Brabant, Thomas Cook Belgium, Interhome, NBTC, Atout France, Pierre&Vacances Group, Vacansoleil, enz.

-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi