Het digitale platform Yento! een spin-off van WDM Belgium, onderdeel van de Europese groep Bisnode, dat adverteerders toelaat via emailing een directe conversatie aan te gaan met lezers van o.a. Corelio, Sanoma en andere uitgevers, wordt geintegreerd in WDM Belgium.

Bedoeling is om het van daaruit verder uit te bouwen tot een multi-kanalen en multi-partner platform. Op die manier krijgt het vernieuwende model meer draagvlak en slagkracht en wordt het ook open gesteld voor bijkomende partners uit verschillende sectoren.

Yento! heeft het voorbije jaar moderne tools ontwikkeld, klaar voor de toekomst en erg geapprecieerd door de markt en binnen de groep. Om die toekomst te verzekeren en verder vorm te geven was er meer brandstof nodig op het gebied van partners, technologie en type oplossingen. Met vereende kracht en gebruik makend van de uitgebreide kennis binnen de groep, zullen de tools bij WDM Belgium verder uitgebouwd worden tot een centraal multi-channel platform. Op die manier zullen zowel zowel data-quality oplossingen doorheen offline en digitale contactpunten worden aangereikt, als mogelijkheden om te segmenteren, profileren en data-intelligentie op te bouwen in real time.

WDM Belgium bespreekt , steeds met de privacy van de consument in het achterhoofd, de nieuwe mogelijkheden, zowel met haar huidige en toekomstige data-partners als met de initiele partners van Yento!. WDM Belgium stelt zich daarbij op als een partij die bedrijven helpt om meer waarde te halen uit hun steeds groeiende berg aan gegevens. Ook met de mensen achter het Yento! concept worden besprekingen gevoerd om hun innovatieve ideeën verder te realiseren binnen de groep.

Sowieso zal het naadloos mogelijk blijven om via het platform een dialoog op te zetten, te meten en te optimaliseren. Die acties kunnen lopen hetzij via de betrokken uitgevers, hetzij vanuit een globaal WDM perspectief.

bron

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?