InviteDesk-founders Jan Heiremans, Mark Van der kinderen & Matthias Goossens

Ondanks de coronacrisis kan InviteDesk, dat eventmarketingsoftware ontwikkelt, dubbelcijferige groei voorleggen. Om het ijzer te smeden terwijl het heet is, heeft de start-up nu 700.000 euro opgehaald om verdere internationale groei te financieren, maar ook in te zetten op productontwikkeling en marketing. Voor de kapitaalsverhoging droegen enerzijds bestaande aandeelhouders bij en werden nieuwe investeerders aangetrokken uit het buitenland.

“Door de coronacrisis is er een shift gemaakt naar digitale events en hebben we ons platform aangepast zodat ook webinars of hybride events via InviteDesk georganiseerd konden worden” aldus co-founder Matthias Goossens. “Daardoor hebben we, ondanks de enorme impact van corona, een dubbelcijferige groei kunnen laten optekenen.”

“Al vanaf onze eerste contacten in het buitenland bleek dat we met onze oplossing een probleem oplosten dat zich niet beperkte tot België alleen”, vult co-founder Mark Van der kinderen aan. “Intussen hebben twee ervaren entrepreneurs InviteDesk in Zweden opgestart en hebben we klanten in onder meer Nederland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en zelfs de VS.”