Jasna Rokegem (Photo by KykyKongKong)

Fujitsu Belgium, onderdeel van de Japanse IT-reus Fujitsu, is een langetermijnpartnership aangegaan met Jasna Rok, het alter ego van de Oost-Vlaamse fashiontech designer Jasna Rokegem. Beide partijen delen de overtuiging dat data en technologie levens beter kunnen maken en zullen in een co-creatie de wereld van kunst, wetenschap en technologie samenbrengen en zo hun visie omzetten in innovatieve oplossingen.

“Via dit langetermijnpartnerschap willen we een sterke boodschap de wereld insturen. Onze missie is om mensen in dit universum mondiger te maken door middel van data en technologie”, aldus Jasna Rokegem. Haar droom is om te werken aan interplanetaire emotionele overdracht.

Fujitsu’s datastrategie (Data Driven Transformation Strategy of kortweg DDTS) zal de missie van Jasna Rok aanvullen. In de komende maanden zullen beide partijen co-creëren rond bestaande en nieuwe technologie. “Als Fujitsu willen we co-creëren aan deze mooie toekomst”, reageert Carolien François, Business Development Manager bij Fujitsu België. “We willen mensen op aarde en daarbuiten mondiger maken. Dit verwijst ook naar onze Japanse filosofie: Fujitsu stelt zicht tot doel om de wereld duurzamer te maken door vertrouwen in de maatschappij op te bouwen via innovatie. Door deze samenwerking met Jasna Rok creëren we een nieuwe manier om dit te realiseren.”