Kathleen Peeters, partner bij Deloitte

AI-specialist KWARTS en Deloitte combineren respectievelijk hun modulaire klantendataplatform A-Inside en expertise rond digitale transformatie om A-Inside internationaal te schalen. Het platform stelt farmaceutische en medische bedrijven in staat de communicatienoden en -voorkeuren van hun klanten centraal te plaatsen en zo hun efficiëntie te vergroten.

Uit recent onderzoek blijkt dat de gemiddelde arts maandelijks meer dan 70 interacties heeft met de farmaceutische industrie”, legt Ruben De Moor, CCO bij KWARTS, de samenwerking uit. “Door het gebrek aan relevantie van de meeste contactmomenten staan artsen steeds open voor die ontmoetingen, ook al missen ze daardoor belangrijke informatie, opleidingen of innovaties.”

“Met de technologie van KWARTS kunnen zowel vertegenwoordigers als marketeers bestaande databronnen inzetten om effectiever te communiceren met zorgprofessionals”, vult Kathleen Peeters, partner bij Deloitte, aan. “Het resultaat: een gerichter contactmoment, grotere klanttevredenheid, en een grotere kans dat elke patiënt de optimale behandeling krijgt. Triple win!"

Onze intuïtieve interface levert hapklare inzichten op, waarop meteen gehandeld kan worden in enkele clicks”, aldus Bart Van Proeyen, CEO van KWARTS. “De teams van Deloitte zorgen ervoor dat alles naadloos integreert met hun IT-systemen, en dat teams getraind worden, waarbij ook change management ter harte wordt genomen.”