Dewaele-CEO Sofie Spriet en -voorzitter Filip Dewaele

Een jaar nadat Sofie Spriet CEO werd bij Dewaele Vastgoedgroep ondergaat het bedrijf een radicale make-over: vijf merken die deel uitmaken van de groep fuseren tot het vernieuwde Dewaele, het logo met de rode bol wordt opgefrist, alle 48 kantoren krijgen een facelift en er komt een nieuw online woon- en ondernemersplatform.

“Zelfs in een steeds digitaler wordende wereld vinden we het belangrijk om ook fysiek dicht bij onze klanten te blijven”, aldus Sofie Spriet, CEO van Dewaele Vastgoedgroep. “Ons lokaal verankerd kantorennetwerk is hierbij cruciaal.”

“Hoe leuk het ook is om met de meest gesofisticeerde software te werken en ook achter de schermen helemaal mee te zijn met de digitalisering, voor de klant is dit is in de praktijk niet altijd de beste keuze”, gaat ze verder. “We hebben geëxperimenteerd met tafels met touchscreens en hologrammen, maar daar zijn we intussen van afgestapt: het persoonlijk contact met de lokale vastgoedspecialist blijft nog steeds het belangrijkste.”