Het boek van Simon Sinek ‘Start with WHY’ samengevat, op twee A4-tjes.
Vexx, een Belgische kunstenaar die de wereld verovert ...en kleur geeft
Epic, het boek van Koen Kas over longevity. “Hoe technologie ons helpt een leven van doelgerichtheid en potentieel te creëren.”
AI op de werkvloer: zo maakt Cevora werknemers klaar voor de toekomst
AI masterclasses voor marketeers. "Je wordt ofwel een creatief strateeg, ofwel een marketing engineer."
Als je iets biedt dat uniek en relevant is, in een omgeving die mensen boeiend vinden, dan zit je altijd goed.
Marnik D'Hoore Founder Bloovi
Virtual podcast: “Welke impact heeft de dominante positie van grote tech-bedrijven op de vrijheid en openheid van het internet?”
Interview (video) met Mark Zuckerberg over zijn visie en strategie van Meta. Vroegere verhalen en zijn kijk op de toekomst.
Privacy en AI: De delicate balans tussen innovatie en gegevensbescherming
PwC gaat in zee met Trendtracker, en daar worden beide bedrijven beter van
De handelsoorlog van Trump eenvoudig uitgelegd. En waarom de US zichzelf in de voet schiet.
“Om succesvol digitaal te schakelen, moet je geijkte bedrijfsprocessen soms loslaten”
Steve Jobs zei het al: “Start met de customer experience en werk zo van achter naar voor." Het verschil tussen bedrijven die geschiedenis schrijven en bedrijven die geschiedenis worden.
De ‘Mere Exposure Effect’. De kracht van voldoende zichtbaar zijn.
Ben Horowitz: "AI zal veel jobs doen verdwijnen, maar..."
‘Mastering the pitch’: het boek van Robin De Cock