Guy Kawasaki: “Dit is geen sprint of marathon: het is een decathlon, want je hebt meerdere skills nodig om te kunnen overleven”
Guy Kawasaki: “Dit is geen sprint of marathon: het is een decathlon, want je hebt meerdere skills nodig om te kunnen overleven”

Het behoeft geen verdere toelichting dat deze tijden aanvoelen als één groot sociaal experiment. Hoe gaan de meest gelauwerde ondernemers daarmee om, zowel op economisch als psychologisch vlak? In een nieuwe Techmag aflevering spreek ik met Guy Kawasaki, durfkapitalist uit Silicon Valley, chief evangelist bij Canva. Kawasaki was één van de oorspronkelijke werknemers van Apple Computer en in 1984 verantwoordelijk voor de marketing van de Apple Macintosh.

Innoveren
  • 25 sep '20
  • 5
  • 348
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
Connecteer met 84.634 abonnees
Bloovi Magazine

Bloovi brengt 2x per jaar een eigen print magazine uit. Met inspirerende verhalen van spraakmakende ondernemers.

>> vraag hier je gratis exemplaar aan

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief